Bloggen gör mig faktist glad!

Heeej!

Gud vad skönt det är att vara hemma! Har faktist sakant bloggen under min lilla bloggpaus.
Det har hänt en hel del sedan sist. Jag har Varit på Cykelsemester och nu ikväll kom jag just hem från en vecka i sommarstugan som har varit helt underbar. Men man är ju en stadsmänniska så det var härligt att komma hem också såklart. Jaha vad händer nu då? Jo imorgon blir det nog mest att städa undan och lixom varva ner efter alla sommar händelser. Men nu måste jag packa upp det sista och gå och lägga mig någon gång för är grymt trött just nu.

Puss och hej.

En bild från cykel semestern när vi var på en underbar herrgård.

Kommentarer
Postat av: J.

Var inte det läskigt ? Jag blev lite rädd när jag såg bilden :D



Svar: Dom är heta, synd bara att dom är så dyra :D

2008-08-02 @ 23:42:41
URL: http://cizev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0