Födelsedagsmiddag

Hej, idag har jag sysslat med min årliga "födelsedagsmiddag". Det är som ett släktkalas fast efrersom all våran släkt bor uppe i Norrland så brukar alltid familjens två närmaste familjekompisar komma. Det är familjen Fredriksson och Familjen Jirblom såklart! Haha men dom känns faktist som släktingar tycker jag.
Det var iallafall mycket trevligt och jag fick en jätte fin smyckehängare av familjen Fredriksson och ett nytt linne och ett par Björnborg-trosor av Jirbloms. Sedan hade Mammi såklart lagat en jätte god middag och efter det så blev det en underbard god äppelkaka. Jag kunde dessvärre inte ta några bilder för jag glömde kameran hos Jirbloms igår.
Nu ska jag snart sussa.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med! :)

2008-08-25 @ 09:38:21
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0