Godmorgon!

Hej!
Har inte haft bloggen så uppdaterad under de senste två dagarna, men det ska vi nog kunna ta igen nu i helgen.
Ni som läser min blogg vet ju att det brukar bli betydligt mycket mer bloggande på helgerna.
Jaha, Vad händer idag då!? Jo idag fyller min Sötiga och Bästiga kompis Olivia år.
GRATTIS TILL DIG ÄLSKLING!
Annar så ska jag åka till stan med mamma för Stadsmissionen hade öppnat en ny secondhandbutik i stan och mamma jobbar på stadsmissionen så vi ska självklart dit. Sedan ska jag försöka vara lite hälsosam idag så jag kanske tar mig en joggingtur och lite sånt och sedan får vi se vad som händer.

Olivia 13 år idag! Om ni vill säga grattis så besök henne på www.nogg.se/oliven

Nu ska jag äta hälsosam frukost,     Grööööt.
Ha det godizz

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åhh, tack älskade Sara <33 Fatta att vi fortfarande är så bra kompisar! Har kännt varandra mer än halva livet ju :D <33 Ses på måndag <3

2008-08-30 @ 22:21:22
URL: http://www.nogg.se/oliven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0