Godmorgon!

Hejsan! Idag är det ganska mycket på schemat. Första ska jag och mamma åka till Ikea. (ska lämna tillbaka sminkbordet jag fick i födelsedagspresent det passade tyvärr inte på mitt rum) sedan kanske jag ska åka till stan med Jennie. Klockan fem ska vi på middag hos Klarasfamilj, Sedan påkvällen ska mamma och Klaras förälldrar springa midnattsloppet och då ska vi såklart hejja på dom.
Nu måste jag göra mig klar så jag och mamma kan åka snart, hejdå
Detta var endel av det jag fick i present igår. Jag fick även pengar och prisentkort på Bio en jätte fin ring och ett sminkbord.
Men sminkbordet ska vi lämna tillbaka :(


Kommentarer
Postat av: Blondinen Sanna A

Åååh vad skoj att du är här inne och besöker.. Kul att du tyckte idén med att vi är 2 om bloggar var bra.. =)



Kram Sanna A

2008-08-23 @ 11:35:21
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0