Högstadiet

Hej. Skolan idag.
Det var spännande och jag nu går man i 7:an då.
Vi träffade mest bara klassen för att prata och vi elever blev överösta med en massa information och sedan gick vi runt lite på skolan. Efteråt så åkte jag till Frölundatorg för att möta upp Olivia, Johanna, Olivias mamma och Olivias lillasyster.
Haha och då fick jag reda på att Olivias mamma läser min blogg och det var ju lite roligt. :P
Sedan var vi hemma hos Olivia och tittade på gamla dansvidiofilmer och på filmen "Bring it on"
Så det var väll ungefär min dag
Hejdå. om du orkade läsa allt :D

Kommentarer
Postat av: Olle

Hahaha härlig dag <33

2008-08-19 @ 21:32:50
URL: http://www.nogg.se/oliven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0