Misslyckad

Hej.
Dagen har väll inte varit perfekt.
Har ni någonsin varit med om att det känns som om hjärnan inte vill sammarbeta med kroppen och man glömmer saker och helt enkelt klantar till hela dalgen?
Ungefär det har jag gjort idag. Vill inte gå in på det närmre men jag tror jag har gjort en person lite besviken på mig idag + att jag hade tagit fel på tiden helt och hållet och inte räknat ut att mina planer inte skulle fungera.
Well well man får gå vidare. Men jag har iallafall köpt mig ett gulligt pennfack från Ordning och Reda idag så nu är jag heltfärdig inför skolstart. Besides att jag är desperat efter en ny väska!


Jag Gillar när det är stilrent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0