Sammanfattning sommaren 2008

snodde ett litet test av min kompis :)

Sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jaaao :D
- dog någon som stod dig nära?
Nej :)
- vilka länder besökte du?.
Turkiet och Sverige såklart då :D
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
MASSOR MED SOL! <3
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Haha, på sommaren håller man väll knappast koll på datum? eller är det bara jag som alltid är vimsig?
-största misstaget?
Misstag? Haha jag gör aldrig misstag :D.....Säger vi
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nää, bara en massa tränings verk såklart :P
- bästa köpet?
Glass?? Hahaha nej skoja bara. nemen typ min skolavslutningsklänning.
- vad spenderade du mest pengar på?
kläder som vanligt :D
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj, all glass, bada, kompisar och allt de dära ^^
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Im yours, Med Jason Maraz <3
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare, helt klart!
- vad önskar du att du gjort mer?
Ätit  nyttig mat.
- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Ätit onyttig mat?  
- blev du kär i sommar?
nej.
- hur många förhållanden?
inget.
- favoritprogram?
Project Runway <3
- bästa boken du läste i sommar?
Kommer inte ihåg vad jag har läst :) haha
- största musikaliska upptäckten?
...dessvärre ingen :D
- något du önskade och fick?
En underbar sommar <3
- något du önskade dig men inte fick?
Vinna Gothiacup :D
-gjorde du första dagen på sommarlovet?
Fröst var det avslutning i skolan sedan var det mys hemma hos Johanna med massa människor från klassen och Pararellklassen :D
-finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En vecka till sommarlov.
-hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Ledig typ shorts och linne.
- vad fick dig att må bra?
vännerna, Fotbollen <3
- vem saknade du?
Massa <3
- de bästa nya människorna du träffade?
Vet inte :P
- sommarens sötaste?
JAG! hahaha....neh skoja bara Rebeccas lillebror Ludvig :D So cute!
- sommarens hetaste?
Jag igen såklart ;P
- sommarens största kärlek?
Tyvärr älskar bara mig själv :D hahahaha
- sommarens besvikelse?
vet nog inte
- sommarens bästa?
Allt <3
- sommarens snällaste?
Mammiiiii <3


Jag och syrran i någon slags...hatt...:P Självklart tog jag den röda. My favorit color :D

Längtar till baks till Turkiet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0