Shopping idag,.... :-D

Nämen Godmorgon.

Som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen men har inte orkat avsluta. Det är mycket mer som behövs fixas till men det får jag ta itu  med senare idag. Jaha, vad händer idag då? Jo, det blir nog en sväng på Stan med Johanna vi ska ut på vår årliga skolstartsshopping, ni vet när man köper ett nytt litet gullingt pennfack matchande suddis och pennor, haha jag och johanna älskar att köpa lite sådär onödiga saker som bara är sådär välldigt söta, vet ni vad jag menar? Lixom man behöver dom inte utan man bara lixom har bestämt sig för att dom ska jag köpa även fast jag vet att jag har en massa hemma så att jag igentligen klarar mig.  Nu är det bäst att jag sätter fart så vi kommer iväg någon gång.
Trevlig dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0