Söndag.

Godmorgon!

Vaknade tidigare en jag hade tänkt idag och låg kvar i sängen och försökte somna om. Men det var självklart omöjligt.

Nu har jag just ätit frukost och Rebecca har ringt och vi har bestämt att vi ska träffas om några timmar. Innan dess ska jag både hinna städa på mitt rum, gå ut och springa, duscha och så har jag lovat min stora syster att klippa hennes hår!
Det kommer bli skit kul att göra det, jag har alltid haft drömmen om att bli frisör så det här kommer verkligen bli spännande eftersom jag aldrig har klippt någons hår förut. Önksa mig lycka till!

Puss.

Foto: Jennie
Bild från Cykelsemestern på mig och min kompis Klara.


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

hah, vilken härlig bild :D

2008-08-03 @ 11:51:17
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0