Misslyckad dag.. :(


Okej, nu har jag ringt precis alla mina kompisar men verkligen ingen kan göra något med mig idag.
Antingen så är de bortresta eller så ska de ha gäster eller så är det något annat som står ivägen.
Jag som verkligen hade sett fram imot att träffa lite kompisar och åka och bada idag.

Åhh, jag blir galen! Har verklgen ingen lust att sitta hemma ensam idag. Jag menar, det är hur fint väder som helst ute och jag sitter här!? Vid datorn!   Aja....får helt enkelt försöka hitta på något helt ensam här hemma.

Hoppas ni inte sitter inne och har lika tråkigt som jag utan att ni är ute och solar och badar på någon härlig strand.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0