JAG...

För fem år sedan:
Började jag i Fotboll, gick i ettan, var tjock, hade glasögon och brydde mig inte så mycket om något förutom att vara med mina kompisar och ha roligt.

För tre år sedan:
Gicka jag i trean och gick runt och längtade till sommarlovet och hade just skickat in ett bidrag till lilla melodifestivalen som tyvärr inte kom med. ;D

För ett år sedan:
Så var jag 11 år och tänkte bara på fotboll och spelade det hela tiden.

För tre månader sedan:
Längtade jag tills sommaren så jag nästan sprack!

Igår:
Var jag i skolan somvanligt och sedan ahde jag Konstert med skolorkestern.

Imorgon:
Ska jag slappa och njuta i solen.

Om ett år:
Går jag på Påvelundskolan och har gåtte ett helt läsår i Sjuan med mäniskor som nu är helt fämmande, och förhopnings vis har jag träffat mass anya vänner och jag har behållt mina gamla och jag mår almänt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0