Kommer med solen.


Hej alla svenska blekfisar!

Vid 9 tiden igår anlände jag hit till det härliga Göteborg från det nästan fullt så härliga Side, men var för slut för att orka lägga in något inlägg just då.
Jag tänker inte berätta allting jag har gjort i detalj men jag har i varje fall haft det jätte skönt.
Vi låg mest på stranden hela dagarna och på kvällarna gick vi in till Side-centrum och strosade runt på gatorna.

Nu skall jag packa upp det sista och titta runt lite på datorn i väntan på att kameran ska ladda färdigt.

Puss. Puss. Puss.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad kul att du har haft det bra! Saknar dej <3 Ses på Camp Gala om inte innan ;P

2008-06-27 @ 17:33:15
URL: http://nogg.se/oliven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0