Slarvig .

Jaa som alla som läser min blogg har märkt så har jag inte bloggat på ett ganska bra tag nu, och det ursäktar jag för.

Ja, jag har helt enkelt inte haft någon tid. Orkar inte skriva allt som har hänt den senaste veckan men min helg har ialla fall varit toppen och jag har haft grymt kul med alla mina härliga vänner. Jag har bland annant varit på Stranden, Klassfest, Släktträff och examensfest i Uppslala m,m. I
Idag har vi haft konsert med skolorkastern och musikprofilen, ja och det gick ganska bra!


Ska försöka hinna med lite mer bloggning nu de här sista dagarna innan sommarlovet för två dagar efter så åker jag till turkiet och då kommer det antagligen inte bli så mycket gjort hör på min blogg.
Ha de bäst alla ni som har läst <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0