Sommarlov!

Så hilmla skönt!

Kom just hem från en fantastisk skolavslutning och fick för sista gången vara i mitt mellanstadieklassrum och vara hela klassen+ lärare samlade, lite sorgligt men känns grymt kul att börja på Påvelund till hösten och se hur det blir där!

Nu ska jag städa iordning lite, träffa Rebecca om några timmar och sedan måste jag hem för mormor kommer ikväll eftersom hon ska förja med oss till Turkiet på Torsdag vilket kommer bli super skoj! Aa och sedan ikväll skulle en massa kompisar hitta på något så då ska jag vara med dom.

Just det sedan ska jag berätta en annan kul sak som hände i helgen. Jo jag spelade fotbollscup i helgen med fotbollslaget jag är med i. Och vårat ena lag kom etta och det andra kom tvåa så det är vi såklart super nöjda med.

En massa bilder från helgen och skolavslutningen kommer snart laddas upp så håll utkik!

Puss från sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0