En bra dag.

Hoho, vad denna dagen har varit toppen!

Allt har bara känts bra och jag har varit glad hela dagen faktist.
Det är inget speciellt som har hänt men jag har bara lixom kommit på vilken lycklig människa jag är som har det så bra och har så mycket fina kompisar och skolan är jätte bra och allt är kul!
Jag har börjat se allt det bra med mitt liv helt enkelt! :-)
Och imorgon ska klassen på ett besök på Påvelund skolan som vi ska börja på till hösten och träffa våra nya klasser, det ska bli så spännande och på köpet får vi en timmas sovmorgon! :D

Nu måste jag snart plugga lite men jag sjuter nog upp det ytterligare någon timme.


Puss så länge // Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0