Shopping idag :D

Halloj.

Idag har det typ varit världens segaste dag iskolan och jag var as trött och typ helt borta, så skoaln har jag inte så mycket och berätta om.
men sedan efter skolan åkte jag och mina kära vän Johanna in till stan och skulle försöka hitta lite kläder till avslutningsmiddagen i bamba på fredag, och efter många timmars letande hittade båda nått fint och ha på sig.
Men orkar inte visa det just nu men kanske någon annan dag, vem vet?? :D

Men alla fall så köpte jag en klänning i mina favvorit värger rött och vitt och en tubtopp utan axelband båda på Gina tricot så det var billigt och bra också :D
Sedan åkte jag hem till mig och typ slöade och tänkte fråga mamma om vi kunde åka in till Torget en snabbis på kvällen eftersom det är 50% på alla sommarkläder på JC för alla klubbmedlemmar men hon är ute och springer typ ett lopp som heter blodom-loppet så hon kunde inte så då struntade jag också i det.

Och nu så måste jag VERKLIGEEEEN städa mitt rum för det är värsta bomdnedslaget fast jag har typ försökt och ignorera det i en vecka så ska försöka plocka undan lite nu men får väll se hur det går......


Puss och ha en trevlig kväll och hoppas allt är bra med er // Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0