Söndag

Tjabba tjena och godmorgon!

Just nu håller jag på att städa mitt rum men tog en liten paus nu, hähä. Brukar ta mycket paus när jag städar så det brukar ta några timmar.

Bloggade inte så mycket igår så jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår.

Först åkte jag in tills stan på förmiddagen för att lämna in min dampiga mobil och titta lite på klänningar till skolavslutningen. Men jag hittade inga klänningar och Tre-affären kunde inte ta imot telefonen idag så jag skulle "återkomma"! 
Då blev jag grymt irreterad så jag åkte hem på engång och typ surade lite för mig själv och ringde till klara och snackade lite. Sedan gick jag hem till henne och var där till 12:30 på natten sedan gick jag hem och sussade :D

Aa det var väll det jag gjord igår då om det är någon som undar :P

Ha en bra dag// sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0