Friday.

Hello Babes.
Fredag it is och jag ska till gården och träffa roliga personer och lyssna på ett band som några killar i klassen har. Det kommer bli assköjj!
Det har varit mycket plugg i veckan (förklaringen till den dåliga uppdateringen) så i helgen ska jag verklige ha kul!

Idag är det som sagt party på Gården.

Lördag är det heldag med fotbollslaget och en massa kul med dem och på kvällen ska jag gå på en show med Johan Glans med familjen och med Klaras familj. Superduper kul!

Söndag ska jag vara med min lilla sötis Klara och vi ska ha en mysdag

Min helg kommer bli super!


                                          Kisses and Hugs.


Kommentarer
Postat av: pauline

va trevlig helg :)

söt blogg

2008-10-18 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0