I går kväll.

Hejsan.
Var lite stressad igår när jag bloggade så det blev ett väldigt slarvigt inlägg.
Vi hade det iallafall jättebra igår på Storan. vi hade inte dom bästaplatserna men Johan Glans var verkligen rolig!
Efter showen gick vi på Avalon och åt lite tapas och satt och pratade. Tur att min kompis Klara var med annars hade det varit jätte tråkigt där. Vi satt mest och fotade varandra med mammas nya killes systemkamera. Jag vill också ha en system kamera! Men den jag fotar med är också jätte bra!
Idag ska jag gå rund i min ljusblå mysiga mogonrock hela dagen.
Puss

Sveriges roligaste komiker??


Kommentarer
Postat av: ptp

hiihih vad cool han är ^^ LOL :P <333

2010-02-07 @ 03:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0