Bloggen ska ju vara rolig!

Det blev ju inga inlägg igår. Jag var stressad och hade ingen skrivinsperation.
Har faktiskt inte haft det på ganska länge. Har lixom bara malt på. Jag bloggar ju för att jag tycker det är roligt inte för att det är ett krav, hmm måste tänka på det. På ett sätt kan man inte slappna av riktigt när man bloggar. Man har alltid bloggen i bakhuvudet och tänker på vad man ska skriva för att locka till sig läsare och sånt. Men jag tror att det som är roligast att läsa det är när människor inte skriver för att bara skriva. Utan när det är ett igenomtänkt inlägg som någon har skrivit för att man tycker att det är roligt, inte för att man vill få läsare eller helt enklet känner sig tvungen att skriva bara för att man har en blogg. Så känn er inte tvingade ni sm bloggar utan känn att ni gör detta för att det är en rolig sak inte ett tvång.
Nu är det fotbollsträningsdags snart.

Vi hörs mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0