Godmorgon!

Godmorgon!
Är för en gångs skull inte stressad så här på morgonen.
Jag börjar om ungefär en timma och jag är helt färdig så jag tänkte att göra mitt aldra första godmorgon-inlägg på en vardag här i bloggen. Inte så dumt va? Vet dock inte om detta mönstret kommer hålla i sig men någon gång ibland när jag hinner kan det väll hända.
Idag är det skola till klockan 15.15 tror jag och sedan är det fotbollsträning och en massa pluggande.
Ska också försöka gå och lägga mig hyfsat tidigt så jag slipper vara så nedrans trött jämt och ständigt.
Nej, nu ska jag göra något vettigt av den här tiden jag har kvar på min härliga sovmorgon.

Hittade en cool färginställning på kameran när jag var ute och fotade någon dag förra veckan :)

Kommentarer
Postat av: ida

fin bild :)

2008-09-24 @ 21:03:45
URL: http://granbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0