Hösten.

Hey my darlings!
Det är en sådan gosig, mysig, höstig stämmning hemma oss mig just nu. Det är musik på stereon, brinnande ljus i ljusstackarna alla smålampor tända och det luktar gott av äppelpajen som står i ugnen.
Själv sitter jag här i mysiga kläder och har just pluggat färdigt.
Känner verkligen höst stämningen nu. Känner inte ni det?
Nästan julstämning faktist. Men det är  ju en bra bit kvar tills dess gurselov.
Det kan gott vänta några månader till enligt mig.
Nej nu är det dags att joina mamma i köket.
Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: irma

jag längtar lite till julen. Fick ingen julstämning förra året. Tänk alla ljus, granen och pepparkakor :)

2008-09-22 @ 19:25:11
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0