Lite glad sodär.

Hej. What a lovely day!
Eller ja, dagen är ju slut nu.
Hänt en hel del idag. Först var det hela den hära bråksaken som verkar helt sjuk idag i skolan. Seriöst, man blir fan rädd.
Nej, men nu orkar jag inte gå in mer på det. 
Hiphop idag med. Det var skiit kul. Sedan nu ikväll tittade man ju såklart på Top Model som också fick sällskap av tigerkaka som Jennie och Matilda gjorde och kom och serverade framför Tv, mmm vilken lyx!
Anyway, så är det ju Fredag imorgon och du ska jag vara med mina lilla Cupecake Klara.
Det var evigheter sedan vi träffades, nu när vi inte går på samma skola är det svårt att hålla kontakten. Men våran vänskap kommer aldrig aldrig någonsin dö ut, det kan jag lova til 1000000000000 %. Man kan mer påstå att vi är Systrar, så tighta är vi. Men men nu ska vi inte bli sånna.

Puss och Godanatt, vi får inte glömma att det är en dag imorgon också ;P


Tyra och Topmodel 2 vinnnaren Naima.
Det första Topmodel jag följde, och ja, jag hejjade på Naima från första början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0