Mysfaktor 100.

Igår var nog den bästa dagen på länge. Mina dagar brukar vara jätte bra men igår altså. Det var en helt perfekt dag. Som ur en saga. Vi hade en liten klassträff med min förra klass och gud vad jag älskar den klassen. Vi har så bra sammanhållning, vi är vänner hela bunten. Eller ja. Iallafall nästan. Vi var hos en av mina närmsta vänner Johanna och myste hela kvällen med klassen. (alltså min förra klass) Sedan när natten närmade sig så började det bli mindre och mindre folk och till slut var det bara Kajsa och jag kvar hemma hos Johanna. Vi pratade till sent in på natten och sedan somnade vi framför en film i bäddsoffan.
Det måste ha varit bland det mysigaste kvällarna jag har varit med om.
Hoppas ni också hade det mysigt igår och mysigt nu ikväll.
Pussisar// sara

Ostbågar framför Filmen tihihi.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var helmysigt, trivs som sjutton med den gamla klassen !

2008-09-06 @ 22:54:44
URL: http://agneskajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0