Nej men vilken tjockis!

Haha, det kan man lätt säga om mig idag.
Har frossat hela dagen, tihihi. Är inte så noga med det där att vara nyttig.
Man lever ju bara en gång lixom,.... eller?
Mys och ta det lungt är dagens tema. Har inte hunnit med någon av delarna på hela veckan förens nu.
Det har varit fotboll och dans om vartannat denna veckan och igår var det till och med båda delarna.
     Stress.
Men som sagt har jag tagit det lungt idag då.
Ikväll blir det fortsatt med mys, god mat och i helgen ska jag ägna mig åt det jag gillar mest i hela världen. Nämligen shopping, kompisar, fotboll och massor med myyyys.


Köpte lite fredagsgodis efter skolan, dock är bara det där små skrapet kvar.
Ni vet det där som alltid hamnar längst ner i påsen som man äter dagen efter?


Kommentarer
Postat av: sara - misscupcake

haha, känner igen det där med godiset!

undra varför det alltid blir så?

2008-09-20 @ 18:09:17
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0