SlappSöndag

Jag har kommit på att idag är det den perfekta Hemma-dagen.
Oftast så är söndagar det. Man behöver lixom fixa och planara allt inför den kommande veckan så att allt inte blir ett enda stort kauos. Håller ni inte med? Man försöker planera allt men sedan blir det endå aldrig som man hade tänkt sig.
Så idag har jag inga speciella planer. Ska ju som sagt plugga det sista men sedan så är det fritt fram skulle jag tro.
Kanske går och köper mig lite godis, placerar mig i en skön fotölj för att läsa lite. Det var evigheter sedan jag läste.
Jag som brukar vara en sådan läslus..hmmm. Jag antar med att det har med att jag har så mycket att göra jämt nu för tiden och kan inte riktigt slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0