Vilken Lördag!

Idag är det ganska mycket på schemat trots att det är helg.
Så här kommer min dag se ut:

*   Städa. -   Vi får släckting besök på måndag så det är dags att göra fint.
*   Åka till biblioteket och lämna tillbaka böcker som är typ 3 veckor försenade. -   typiskt mig att glömma bort de där eländiga böckerna!
*   Åka till Frölundatorg med en massa kompisar och titta på när Din dansskola (som jag dansar på) har dansuppvisning, -     Några kompisar kommer vara med att dansa. det kommer bli skiiit kul!
*   Hem och plugga på en uppstats som vi ska lämna in på Söndag. -   Har inte hunnit plugga någonting denna veckan, så nåja då får man väll göra det på helgen.

Efter allt det här så är det fritt fram och göra vad jag vill, men dessvärre kommer nog pluggandet ta resten av kvällen....

Puss och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0